Такій соціальній проблемі, ми присвятили групову зустріч «Конфлікти у суспільстві» з психологом Кризового центру #ECHO.
Учасники ознайомилися з поняттям «конфлікт», видами конфліктів, причинами, позитивними та негативними його аспектами.
Наші бенефіціари навчилися техніки «Я – повідомлення» в спілкуванні, коли ти говориш іншому про те, що не подобається або хвилює з повагою та без докорів. Адже фокус уваги з особистості зміщується на почуття та сприйняття ситуації.
Розглянули переживання наших бенефіціарів про страхи у спілкуванні та правильне сприйняття оточення.
Щоб зменшити кількість міжособистісних конфліктів у житті, ви можете дотримуватись
правил, які дозволяють подобатися людям(за Дейлом Карнегі)
![6️⃣](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t15/1/16/36_20e3.png)
1. Щиро цікавтесь іншими людьми.
2. Посміхайтеся.
3. Пам’ятайте, що ім’я людини — це найбільш солодкий і важливий для неї звук будь-якою мовою.
4. Будьте гарним слухачем. Заохочуйте інших говорити про самих себе.
5. Говоріть про те, що цікавить вашого співрозмовника.
6. Навіюйте вашому співрозмовнику думку про його значущість і робіть це щиро.
Кожна групова зустріч з психологом присвячена розвʼязанню важливих соціальних проблем суспільства, якщо ви хочете приєднатися телефонуйте за номером «гарячої лінії» Кризового центру: +38(099) 333 73 92