Благодійний фонд «Карітас Суми» запрошує у свою дружню команду таких фахівців:
- Соціальний працівник
- Соціальний педагог
- Кейс менеджер
- Юрист
- Головний бухгалтер
Кваліфікаційні вимоги до кожної з вакансій:
Соціальний працівник:
Повна вища освіта відповідного напряму підготовки («соціальна робота»,
чи інші суміжні напрями підготовки).
● Досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років.
● Досвід та розуміння координації роботи у буферній зоні від 1-го року.
Соціальний педагог
Кваліфікаційні вимоги:
● Повна вища освіта відповідного напряму підготовки.
● Досвід роботи не менше 2 років.
● Навчання з практичної соціальної роботи (тренінги/ семінари/курси підвищення кваліфікації).
● Досвід роботи з ВПО/СЖО.
Вимоги до знань та вмінь:
● Педагогіку, психологію, вікову фізіологію і гігієну.
● Основи долікарської медичної допомоги.
● Теорію і методику виховної роботи.
● Правила і норми охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту.
● Порядок дій в екстремальних ситуаціях, при загрозі життю і здоров’ю дітей.
● Правила та норми поведінки при виникненні небезпечних ситуацій.
● Правила використання побутового обладнання, приладів, інструментів.
● Основи надання долікарської допомоги, санітарії, гігієни.
● Правила етики та поводження з дітьми.
КЕЙС-МЕНЕДЖЕР
– базова вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки («соціальна робота», «психологія», «педагогіка» чи інші суміжні напрями підготовки)
– досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років
ЮРИСТ
Вимоги:
- Повна вища освіта за спеціальністю «Правознавство» (спеціаліст, магістр, бакалавр)
- Досвід роботи на посаді юриста/юрисконсульта не менше 3-х років (для бакалавра 4 роки)
- Досконале знання пакетів Microsoft Office та MS Windows (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), досвід використання task-менеджерів
- Відмінна ділова українська мова, навики ділового листування
- Достатній рівень володіння англійською мовою (Upper-Intermediate)
- Досвід роботи в неурядових громадських об’єднаннях (буде перевагою)
Необхідні знання та навички:
- Знання цивільного, трудового, господарського, податкового права, права соціального забезпечення
- Сильні навички презентування матеріалу для аудиторії
- Вміння працювати в режимі багатозадачності та дотримуватись дедлайнів.
- Здатність до критичного аналізу ситуації та завдання
- Проактивність, точність та відповідальний підхід до роботи.
- досвід роботи в соціальній сфері не менше 2 років.
Головний бухгалтер
Вимоги:
- Вища освіта (економічна, бухгалтерська).
- Досвід роботи бухгалтером, головним бухгалтером від 3 років.
- Вітається досвід роботи з неприбутковими установами.
- Професійні знання у сфері бухгалтерського обліку та менеджменту.
- Знання програм MS Office, Excel-впевнений користувач; BAS, BAF (1С 8 та вище).
- Рівень володіння англійською мовою – від Elementary і вище.
- Особисті якості та навички
- Комунікабельність
- Доброзичливість
- Стресостійкість
- Бажання навчатись та вчити інших
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування
- Конкурентний рівень заробітної плати
- Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
- Можливість професійного зросту
- Можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ці вакансії передбачають проведення низки перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо доброчесності та законослухняності пошукача.
Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме на електронну адресу: echocaritas@gmail.com
В темі листа зазначити: ваше прізвище, ім’я та назву вакансії, яка вас зацікавила.
Адреса офісу: м. Суми, вул. Ярослава Мудрого, 60/1
Телефон- 0500146189